Tuesday 29 May 2012

The Other Me


#Aku benci dgn mausia yg ckp dorg kenal sgt dgn peel aku, sbb internet JE.#

aku ad agama, selagi aku xnampak something yg xmelanggar hukum hakam Tuhan,dgn mata kepala aku sendiri, aku xkan judge org tu.
Biarlah org nk ckp ape dgn mulut busuk dorang tuh, aku buat amal aku dapat pahala, dorg buat amal,still ke neraka jugak~ so? faham2 jela~
jgn nak judge aku dgn kata2 org atau dgn diri sendiri. so what? mmg hidup aku adlh untuk buat org rasa benci.
aku boleh benci org, tp aku jugak boleh sayang org,xkirala ape yg pernah jadi, kalau aku pernah ckp aku suka dgn someone,terutamanya org yg bergelar kawan, aku akn terus stay suka. NOKTAH.
Jgn nk pandai2 buat andaian yg korang dh kenal aku sebab INTERNET ni ha. Bullshit lah. seriously, mcm hanjeng je kalau judge org sebab internet.
Kasar? well, ni adalah aku sebelum aku jadi ape yg aku jadi hari ni. Masa yg buat aku jadi baik mcm siot smpai org pijak2 aku. Ni diri aku yg korang kata korang kenal sgt tu.
Aku org yg mudah terluka dgn kata2, so kalau korang lukakan aku dgn kata2 korang, mmg susah untuk aku lupa. Yes,I am sensitive sampai satu tahap korang akn rasa sgt2 menyampah dgn keadaan aku. tp, semua tu bersebab, n kalau aku sentiasa sensitif dgn korg, means aku dh byk kali rasa terluka dgn kata2 mahupun tindakan korang.

tapi satu org kena faham, aku ade marah, tapi marah aku bukan lama. tinggalkan aku untuk 30 minit, then aku okay.
Kalau aku cakap aku nk berubah, aku akan! Cepat atau Lambat je, jgn expect hari ni aku ckp aku nk berubah,esok aku dh berubah. Stop that bullshit thought~
and kalau aku ckp aku xkan amik tahu dh pasal someone,aku akn buat. so jgn pandai2 nak menyibuk tentang urusan hidup aku sebb kelakar gile doe. kau kate benci aku, tp kau yg terhegeh2 duk nk tahu urusan hidup aku. what for bitches? nak satisfiedkan hidup kau yg langsung xinteresting langsung tuh?

Pleash la, x seronok langsung hidup kau kalau mcm tuh. Wake up la, aku dari dah xrase annoying,tibe2 rase mcm annoying gile.

No comments:

Post a Comment

Give me love?